Alla inlägg den 1 juni 2013

Av saah - 1 juni 2013 17:02

orkar verkligen inte... hade en såndär dröm igen..

vi va på någon form av fest och så undrade jag vart Han hade tagit vägen, frågade en gemensam vän vart han var och han sa med en gång (nervöst) att han skulle hjälpa mej leta. sagt och gjort så gjorde han de men han försökte vilseleda mej. jag sa att jag skulle kolla vid bilen. han skulle promt hjälpa mej att öppna dörren ut men "lyckades" inte då han först sa att dörren var låst och sen skyllde han på att han hade ont i händerna. Jag knuffade undan honom och öppnade dörren, tittar mot bilen och ser Honom sätta på denna äckliga lilla fitta där inuti!! Hon tittar på mej och hånler, jag rusar fram, krossar rutan och....vaknar! jag va såå jävla arg när jag vaknade, är fortfarande det. jag försökte verkligen somna om för att kunna få slå ihjäl båda två, va skönt det hade varit för mitt pshyke att fått göra de! Att bara kunna få mata slag på denna äckliga varelse, se hur ansiktet tappar sin form och hoppas på att sista andetaget är taget, det hade varit en fröjd för ögat.


Att ett sådan hat kan existera inom mej trodde jag inte var möjligt, jag är ingen sån som hatar, men denna människa är absolut ingenting värt för mej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mina ord!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards