Direktlänk till inlägg 20 december 2012

att fimpa.

Av saah - 20 december 2012 13:17

Att han inte fattar att vissa så kallade vänner bör man släppa och istället öppna ögonen för att rädda vårat förhållande! Men han håller hårt i den där lilla illaluktande fittan. Är det så så hjälper jag gärna honom att släcka glöden, fimpa och (mer än gärna) trampa livet ur henne! Men nej, även då du gick bakom ryggen på mej, med henne, så begriper du dej inte på de att jag kan bara inte släppa de. Du han sänkt dej till botten i mina ögon och förlorat min tillit. Och allt ihop är endast DITT fel. Jag kommer aldrig att glömma de, inse de! Jag kan inte lova dej att inte kröka ett hårstrå på henne, en vacker dag kommer de att smälla. Och då smäller de rejält! Men ännu har bägaren inte runnit över. Jag ångrar inte att jag slog dej när du, så snällt sa att du kommer alltid att välja henne över mej. Får jag någonsin höra något sånt igen, eller se något som tyder på de så kommer jag garanterat klippa till dej men även henne (fast henne kommer jag fortsätta slå tills hon tar sitt sista andetag!!!!) det är ren och riktig hat jag känner mot henne. Du skall bara vara glad över att jag ännu sitter här brevid dej! Jag älskar dej men jag kommer aldrig förlåta dej för de du gjorde mot mej, mitt hjärta och mitt psyke! Nu vill jag be om ursäkt till mina vänner som är så otroligt tålmodiga med mej.. Förlåt över att jag är så otroligt dålig på att höra av mej, att hälsa på er! Jag tänker på de flera gånger per dag att "imorgon skall jag göra de". Morgondagen är kommen och orken är i botten. Det är så mycket som händer och sker runt om mej men de enda jag orkar är att bara va ensam. Jag orkar inte med folk, jag orkar inte prata med folk, jag orkar inte va tvungen att ljuga för dom! De är mina vänner, dom jag älskar men orken finns inte där.... Förlåt mej...!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saah - 1 juni 2013 17:02

orkar verkligen inte... hade en såndär dröm igen.. vi va på någon form av fest och så undrade jag vart Han hade tagit vägen, frågade en gemensam vän vart han var och han sa med en gång (nervöst) att han skulle hjälpa mej leta. sagt och gjort så gjo...

Av saah - 17 april 2013 20:25

Jag älskar dej, men just nu hatar jag dej något extremt!

Av saah - 15 april 2013 13:41

En dag i taget. Dag efter dag.. Jag har varit så inne i mej själv de senaste halvåret, pga att jag inte har mått så bra. Ibland har jag tyckt att de har varit jobbigt att träffa vännen för att jag helst av allt skulle vilja va ensam hemma! Mycket har...

Av saah - 7 februari 2013 21:53

Imorgon är de redan 10år sen jag sa mitt sista förväl av dej. Jag kommer ihåg de som att de hade hänt igår.. Jag hade uppsatt, som du tyckte att jag va så fin i, en lång svart kjol och lång svart jacka. Kläder som jag aldrig någonsin bar igen! Jag mi...

Av saah - 4 februari 2013 16:57

Vilken helg! I fredags va jag hemma och bara tog de bara lugnt i tron på en pojkfri helg men ikke. Hunden börjar skälla och jag kunde verkligen inte förstå vad som hände eftersom jag jag uppe i sängen och sov så jag sa till honom att de va tomtar på ...

Presentation

Mina ord!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards