Alla inlägg under december 2012

Av saah - 27 december 2012 19:56

Ett skott i pannan skulle man ha haft. För inte fan duger man till någonting! Lyckas aldrig med något! Nu gjorde jag fel för att jag frågade varför inte jag blev medbjuden till sambons bror när dom andra bröderna med respektiva skall dit. Då fick jag skäll för att jag gnäller, vadå gnäller? Jag ställde bara en helt vanlig fråga. Visst att jag är på jobbet just nu men jag slutar ca 21! Och brodern bor 5 km (max) här ifrån!! Skit samma, va där du är och du kan lika gott stanna kvar där. Punkt slut!

Av saah - 27 december 2012 16:53

När jag frågarom vi skall åka in på mellandagsrean så är de bara jobbigt, mycket folk osv men att passa på när jag jobbar och ta med sej en annan går jävligt bra tydligen! Ibland vill jag inge annat än att spy på dej!! Riktigt besviken är jag, sårad! Mej duger tydligen inte att hitta på något med. Kör upp något slappt och trubbigt i arslet väl! Som sagt, RIKTIGT JÄVLA BESVIKEN OCH LEDSEN!!!

Av saah - 23 december 2012 02:23

När vi gick upp i morse så åkte vi vill sambons bror och skulle dricka kaffe. Men för sambons del blev de dricke (Gotlandsdricke) han frågade inte ens mej om de va okej att jag skulle köra.. Men de va bara att göra de.. Vi ta även och hämtade ut våra nya ringar också, eftersom förra beställningen så silverringarna försvann så tog vi en annan sida och då blev de varsin slät (lite bredare ring) i guld och min är en liten sten i. Då va jag lycklig!! Mamma, hennes gubbe och syrran va på plats vid ca halv 3 och firade honom, social som han va så satt han och tittade på tvn hela tiden. . . Sen bar de hem så han fick byta om så jag kunde skjussa bort honom så dricke-provning. Frid och fröjd. Vidare till stället för att mocka och fixa sen hem. Jag va så väldigt trött så jag bad honom att försöka få tag i någon skjuss hem, jag somnade på soffan en stund men vaknade sedan av att han skulle få skjuss hem av hans väns lillasyster (som han även va och kände lite på i somras). Jag vaknade till, gick ut och rökte samt lekte med hunden och sen tog jag en öl när jag kom in igen och zappade mellan kanalerna. När han väl kommer hem så drar han av en brakskit och jag frågar honom med ett leende på läpparna "släppte du dej?", då blev de liv om att varför jag inte låg och sov, att jag inte kunde köra pga att jag va ölsugen (vilket inte stämmer) När jag frågade vad fan de va som jag hade gjort fel så kallade han mej för guds barn, förklarade att jag hade bara knulla i huvudet (60% kanske) och att jag anser själv att jag är så jävla duktig!! Jag hade väntat på honom och va glad över att han kom hem, men den glädjen varade inte så länge som sagt.. Han påstår att jag har sagt att jag skulle gå och lägga mej när jag kom hem. De enda jag sa till honom va att jag ja trött! Imorrn skall jag ta tag i honom en gång för alla!

Av saah - 21 december 2012 18:31

...på Facebook, som löd liknande: "för att kunna rädda en relation så borde man inse att man bör utesluta vissa så kallade vänner", så blev de ett hejdundrande liv på sambon! Jag drog till med en obetydlig lögn för att slippa tjafsa framför hans föräldrar och senare på kvällen så drog han upp de igen, "vem handlar de om, vad betyder de, vad menas du, vad syftar du på, det handlar om "henne" (fittan) eller hur osv. Jag sa precis som de va och han flög i taket över varför jag inte va ärlig från första början. Men när jag frågade honom om han blev upprörd och om han kände sej träffad över vad jag skrev. De måste han ha blivit för annars hade han inte reagerat så från första stund. Och även och jag frågade om han blev arg för min obetydliga lögn, då kan han tänka sej in hur hans grova lögnar har känts att ha fått rakt upp i ansiktet när man egentligen vet sanningen och visste att de fanns bevis för de! De fick honom att bli tyst! Ikväll blev han arg på men för att jag fick jobba över pga en tant som hade skite ner sej totalt och som även vägrade att gå in i duschen. 1 timma tog de att få in henne där!! Sen stressa igenom stallet, ge honom en födelsedagspressent som han inte ens verkade gilla, fick en utskällning för att jag hade missuppfattat honom och mamma (prata med mamma själv din jävla fegis, andras föräldrar går bra men inte din svärmor?!? JÄVLIGT underligt och de kan jag bli vansinnig på!!!) Du fick min mamma att få dåligt samvete, de går ingen ostraffat ifrån! No owne hurts my mommy ❤

Av saah - 20 december 2012 13:17

Att han inte fattar att vissa så kallade vänner bör man släppa och istället öppna ögonen för att rädda vårat förhållande! Men han håller hårt i den där lilla illaluktande fittan. Är det så så hjälper jag gärna honom att släcka glöden, fimpa och (mer än gärna) trampa livet ur henne! Men nej, även då du gick bakom ryggen på mej, med henne, så begriper du dej inte på de att jag kan bara inte släppa de. Du han sänkt dej till botten i mina ögon och förlorat min tillit. Och allt ihop är endast DITT fel. Jag kommer aldrig att glömma de, inse de! Jag kan inte lova dej att inte kröka ett hårstrå på henne, en vacker dag kommer de att smälla. Och då smäller de rejält! Men ännu har bägaren inte runnit över. Jag ångrar inte att jag slog dej när du, så snällt sa att du kommer alltid att välja henne över mej. Får jag någonsin höra något sånt igen, eller se något som tyder på de så kommer jag garanterat klippa till dej men även henne (fast henne kommer jag fortsätta slå tills hon tar sitt sista andetag!!!!) det är ren och riktig hat jag känner mot henne. Du skall bara vara glad över att jag ännu sitter här brevid dej! Jag älskar dej men jag kommer aldrig förlåta dej för de du gjorde mot mej, mitt hjärta och mitt psyke! Nu vill jag be om ursäkt till mina vänner som är så otroligt tålmodiga med mej.. Förlåt över att jag är så otroligt dålig på att höra av mej, att hälsa på er! Jag tänker på de flera gånger per dag att "imorgon skall jag göra de". Morgondagen är kommen och orken är i botten. Det är så mycket som händer och sker runt om mej men de enda jag orkar är att bara va ensam. Jag orkar inte med folk, jag orkar inte prata med folk, jag orkar inte va tvungen att ljuga för dom! De är mina vänner, dom jag älskar men orken finns inte där.... Förlåt mej...!

Av saah - 9 december 2012 16:41

Nää.. Eller jo, under kläderna! Och mitt bästa köp på väldigt länge är dessa otroligt sköna mjukisbyxor!! Är precis hemkommen ifrån jobbet, grötfest med alla gamla. Jag fick agera chafför och servitris men trevligt va de. Det va synd om en tant som ville åka hem tidigare pga av magknip, hon hann inte mer än ur bilen innan allt hamnade i byxorna. Mindre trevligt men sånt händer! Imorrn blir det ännu mera jobb och även på tisdag! Pengar, mera pengar, det gillar vi! Ikväll kommer sambon hem med ett kort till tv så vi äntligen får fler kanaler än 1:an, 2:an, 4:an, 6:an och barnkanalen. SKÖNT!!! Saknar att sitta på hästen... Jag jobbar oftast kväll och då är de städning, matlagning och grejer innan de är dags att åka och mocka och sen iväg till jobbet. Och är de så att jag jobbar dag så är de mörkt innan de att jag slutat.. Men nu i veckan så skall jag ta mej i kragen och rida! Måste ju testa mitt nya bett, får se om hon är mer medgörlig att gå i form med detta. Det gick med det tvådelade men det tog tid och kraft! Jaja, hon har iallafall blivit betydligt bättre än när jag fick hem henne. Ojojoj säger jag bara! Men nu blir de att slappa i soffan.

Av saah - 8 december 2012 22:02

= pilla penis, dricka lärre & äta chippa! Fast ikväll så är penisen långt borta, lärren byts ut mot en öl men chippan består! De blev ett långt pass på jobbet ikväll. Är helt slut! Men men påt igen imorrn. Gott me Money ;)

Av saah - 6 december 2012 00:41

(de ni vill övriga vill läsa står längre ner) Nu va de bra längesen jag skrev! Det har hänt så mycket men även så lite.. Det har mest varit jobb, hunden och dom övriga djuren som har tagit mesta dels av min tid. Det har även varit blandade känslor i min vardag, hat, kärlek, sorg, ilska, glädje, svartsjuka, lycka osv osv. Hunden höll på att försvinna ur mitt liv förra veckan då han hade ätit plast som, så som de såg ut på rönkenbilderna, hade fyllt upp hela tarmen... Det blev en dyr historia vid farbror veterinär.. Men hunden är värd varenda krona!! Jag själv har legat inlagd på lassis pga att jag halka i lördags och slog i mitt ömtåliga huvud. Det slöt med att jag tappade medvetandet. Jaja, än sålänge lever jag :) Och sambon får skylla sej själv om han promt skall pressa in den i fel hål! Han vet vad som gömmer sej där inne. Jag sa nej men han lyssnade inte så då fick han skylla sej själv att de kom lite. Men helt ärligt, va skall dom in där att göra?? Och är de så att man inte kan va konsekvenserna så bad for you! Han verkade tycka att de va mer pinsamt än vad jag tyckte. Men äsch, de bjöd jag på ;) its Life. Shit happens when we party naked :P haha! Nej sova lite så man orkar upp till jobbet imorrn!

Presentation

Mina ord!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards