Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Shej utskällning!

Av saah - 23 december 2012 02:23

När vi gick upp i morse så åkte vi vill sambons bror och skulle dricka kaffe. Men för sambons del blev de dricke (Gotlandsdricke) han frågade inte ens mej om de va okej att jag skulle köra.. Men de va bara att göra de.. Vi ta även och hämtade ut våra nya ringar också, eftersom förra beställningen så silverringarna försvann så tog vi en annan sida och då blev de varsin slät (lite bredare ring) i guld och min är en liten sten i. Då va jag lycklig!! Mamma, hennes gubbe och syrran va på plats vid ca halv 3 och firade honom, social som han va så satt han och tittade på tvn hela tiden. . . Sen bar de hem så han fick byta om så jag kunde skjussa bort honom så dricke-provning. Frid och fröjd. Vidare till stället för att mocka och fixa sen hem. Jag va så väldigt trött så jag bad honom att försöka få tag i någon skjuss hem, jag somnade på soffan en stund men vaknade sedan av att han skulle få skjuss hem av hans väns lillasyster (som han även va och kände lite på i somras). Jag vaknade till, gick ut och rökte samt lekte med hunden och sen tog jag en öl när jag kom in igen och zappade mellan kanalerna. När han väl kommer hem så drar han av en brakskit och jag frågar honom med ett leende på läpparna "släppte du dej?", då blev de liv om att varför jag inte låg och sov, att jag inte kunde köra pga att jag va ölsugen (vilket inte stämmer) När jag frågade vad fan de va som jag hade gjort fel så kallade han mej för guds barn, förklarade att jag hade bara knulla i huvudet (60% kanske) och att jag anser själv att jag är så jävla duktig!! Jag hade väntat på honom och va glad över att han kom hem, men den glädjen varade inte så länge som sagt.. Han påstår att jag har sagt att jag skulle gå och lägga mej när jag kom hem. De enda jag sa till honom va att jag ja trött! Imorrn skall jag ta tag i honom en gång för alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saah - 1 juni 2013 17:02

orkar verkligen inte... hade en såndär dröm igen.. vi va på någon form av fest och så undrade jag vart Han hade tagit vägen, frågade en gemensam vän vart han var och han sa med en gång (nervöst) att han skulle hjälpa mej leta. sagt och gjort så gjo...

Av saah - 17 april 2013 20:25

Jag älskar dej, men just nu hatar jag dej något extremt!

Av saah - 15 april 2013 13:41

En dag i taget. Dag efter dag.. Jag har varit så inne i mej själv de senaste halvåret, pga att jag inte har mått så bra. Ibland har jag tyckt att de har varit jobbigt att träffa vännen för att jag helst av allt skulle vilja va ensam hemma! Mycket har...

Av saah - 7 februari 2013 21:53

Imorgon är de redan 10år sen jag sa mitt sista förväl av dej. Jag kommer ihåg de som att de hade hänt igår.. Jag hade uppsatt, som du tyckte att jag va så fin i, en lång svart kjol och lång svart jacka. Kläder som jag aldrig någonsin bar igen! Jag mi...

Av saah - 4 februari 2013 16:57

Vilken helg! I fredags va jag hemma och bara tog de bara lugnt i tron på en pojkfri helg men ikke. Hunden börjar skälla och jag kunde verkligen inte förstå vad som hände eftersom jag jag uppe i sängen och sov så jag sa till honom att de va tomtar på ...

Presentation

Mina ord!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards