Alla inlägg under oktober 2012

Av saah - 30 oktober 2012 11:46

...väldigt ofta om mina ex den senaste tiden, i nättras handlade det om en kille som bag träffade sommaren 2005. Jag har inte sett skymten av honom efter det, han bor på fastlandet. Jag va så kär i honom, hade så fantastiskt roligt med honom. Han va så speciell på något vis! *viskar, och så tog jag hans oskuld* ;) saknar honom ibland. Och sen så va han nere på ön i somras, över dagen/natten, och jag hade ingen möjlighet att ta mej in till stan... :/ det hade varit så roligt att se honom som en man istället för att minnas tillbaka på en tonåring! Jag hade iallafall så roligt i drömmen så varje gång jag vaknade så blundade jag och hoppades på att kunna somna om igen för att kunna drömma vidare, att kunna fortsätta se honom! Att göra historien kort, jag saknar honom!

Av saah - 29 oktober 2012 17:01

Vad jag fått höra ikväll är att min pojkvän har gått på båten och hållt en annan jävla brud i handen. Han säger att han inte gjort det, men det hade inte förvånat mej ett dugg om han hade gjort de! Med tanke på hur det va sist, då sa han att han inte heller hade gjort något men då smögs de så ändå inåti helvete. Och nu när han har tillbringat helgen på fast land med henne och några till, och jag varit hemma, så vet jag inte vad som är sant och inte! Jag vet faktiskt inte vad jag skall tro.. Med tanke på att de är våran hyresvärds sambo och hennes mamma som tydligen har sett de. Och min hyresvärd har ju spridit ryckten om mej, så som att jag är djurplågare, alkolist, lögnerska osv. Mm, jätte troligt!! Nej, nu pumpar adrenalinet och jag är fullkomligt vansinnig!!

Av saah - 27 oktober 2012 16:18

Igår gick jag själv för första gången vid dom "lite speciellare" damerna. Det gick bra! Jag skulle egentligen jobba 07.00-13.00, men dagen blev något längre eftersom vissa anställa inte alls hade någon lust att vara kvar sin tid ut. Så dom hittar på någon dålig ursäkt så att dom kan lägga över det på mej som är ny och inte kan säga nej. Så dagen blev istället 07.00-16.45 Ja ja, pengar! Jag hade pojkvännens bil till jobbet och sen så va en annan anställd tvungen att ha företagsbilen så då skulle jag ta pojkens bil till en boende, där solen i ögonen, det kommer ett stor jävla hål som jag då inte ser. Ner i hålet med höger bakdäck, det skrapas, ur och tittar.. Tror ni inte att jag har lyckats skrapa ett märke på hans nya fälgar.. FAN!!! Går in till den boende, gör det jag skall fast jag har världens klump i magen och tårar som bränner bakom ögonen.. Hur skall jag kunna förklara det här, han kommer bli vansinnig. Jag ringer till honom när jag sitter i bilen igen och gör ett försök. Han blir först jätte arg och jag börjar stor gråta och säger att jag skall köpa en ny fälg! Han inser hur jävla dåligt samvete jag har och en gigantisk ångest, så han talar om det för mej att det kommer ordna sej! Men jag tänker självklart att betala honom för skadan. Det har jag sagt till honom. Nog om de! På kvällen kom fina TH så tog vi några öl. Fick sovmorgon idag, otroligt skönt att jag fick ledigt! När vi klev upp så såg vi att det va fint väder ute så vi bestämde oss för att rida en sväng. TH red på lilla russet och jag på min jätte till häst. Hon är ju inte jätte van att rida men va såå duktig! Just nu så sitter jag i soffan och känner mej helt slut.. Och vi som skall på kalas i kväll.. Herregud! :P hoppas man kan komma in till krogen och se om man kan träffa på min älskade SE för jag skulle egentligen åkt in på middag med henne och några tjejer till. Men eftersom vi vaknade så pass sent så va det ingen idé.. :( hade jätte dåligt samvete! Så som sagt, jag hoppas vi kan ses en sväng ikväll (om hon eller jag nu skall ut vill säga) men först så blir de lite kalasa vid CW med TH och granntjejen frågade om hon kunde få följa med, jag kunde inte säga nej..! Nu blir de ner och hoppa i duschen i hopp att få tillbaka värmen!

Av saah - 24 oktober 2012 11:34

Jag blev avbruten sist jag skrev så jag tänkte skriva klart de jag hade tänkt skriva då och sen lite nytt kanske. Men iallafall så att jag fick som sagt med mej pojkvännens brors flickvän upp på hästryggen i söndags. Det va jätte roligt att hon ville följa med ut! Hon fick sitta på ett litet russ och skumpa omkring :P eftersom han har så korta ben jämfört med min jätte till häst! Men det var tacksamt och hon verkar sugen på att följa med ut i helgen igen om det är fint väder vill säga. Ikväll skall jag gå själv på jobbet. Börjar bli nervös! Skall ge ögondroppar för första gången! Men det skall nog gå bra. Har ju gjort de innan. (fast på min hund då, kanske inte riktigt samma sak) storstädade igår... Åh fy säger jag bara. Pojkvännen har egentligen haft sovrummet som ansvarsområde men han har inte riktigt fått tummen ur. Och så är det så att när han städar så börjar han med att tex plocka på skrivbordet. Det brukar sluta med att skrivbordet är rent och fint men sen så ligger allt de som låg på skrivbordet, på golvet istället. Då brukar han inse att det är dags för pause. Och sen så kommer han aldrig igång igen. Samma gäller disken. Det brukar sluta med att jag sorterar den ena dagen och sen andra dagen så händer de att jag kavlar upp ärmarna...! Jag har sagt att de får väl gå an medans det är han som är iväg och jobbar (inte för att jag har någe glädje av dom pengarna) men nu när jag har börjat jobbar mer och mer så skall han få ta mer ansvar! Men denna gång så har jag sparat badrummet till honom. Får se hur många dagar de tar innan han städar det rummet, om han ens kommer göra de. Det återstår att se! Nej, ner och hänga upp tvätten...

Av saah - 22 oktober 2012 17:02

Förra veckan var väldigt inensiv. Först så va det arbetsintervju på tisdag, onsdag intro, torsdag gick jag som anställd, fredag blev intro inom hushållsnära tjänster, lördag ledig, söndag intro helgs kväll. Från att ha gått och iprincip inte gjort något så märkte man att det var som en chock för kropp och pshyke. Allt man skall lära, allt man skall ta in, alla dessa intryck och människor. Ojojoj säger jag bara. Idag har jag då varit ledig, skönt! men tillbringade mesterdels av dagen på akuten med pojkvännen som körde omkull med crossen igår. Visade sej att smärtan i nacke och huvud var en mild hjärnskakning och en sträckning i nacken. Men va ändå skönt att kolla upp det!

Just det ja, vi får inte glömma att i söndags förmiddag fick jag med pojkvännens brors flickvän upp på hästryggen

Av saah - 18 oktober 2012 22:21

Dom här två dagarna har verkligen tagit så pshyket! Jag är helt slut efter allt nytt som man har lärt sej.. När jag skrev inlägget igår så sov jag i princip, där av stavningen+att denna underbara telefon börjar säga ifrån. Det gör jag visserligen nästan nu med.. Är så trött i huvudet efter allt man skall komma ihåg! Efter jobbet så åkte jag till stallet och sen till affären för att sedan kunna åka hem och göra smörgåstårta till hjärtat<3 den blev fin för ögat men även god ^^ jag kan jag!! Nu ligger jag till sängs för imorgon tanter ännu en arbetsdag :) MONEY!!!

Av saah - 17 oktober 2012 15:32

Jag fick jobbet som jag sökte för en vecka sen! :-D sökte i ringde förra måndagen, skickade cvt på tisdagen, fick ett samtal på fredagen, in till stan igår för att komma på intervju, idag intro och imorgon blir halva dagen intro och resten blir ensam! De kommer bli spännande !! Roligt att få lära sej något nytt. Men nu orkar jag knappt hålla upp mina ögon längre. Funderar på att bara blunda en stund......! ;)

Av saah - 16 oktober 2012 11:23

För idag skall jag på arbetsintervju. De va länge sedan sist! Börjar faktiskt bli nervös. Men men, de är bara att vara sej själv fast man får fila till hörnen lite ;) bara så tråkigt att de hamnade på just denna soliga dag då jag hellre hade velat sitta på hästryggen. Men man kan hoppas att de kan hålla i sej såhär några dagar nu. De har blivit lite väl många dagar med regn och rusk, man blir ju nästan lite deprimerad! Idag fick jag ta all tvätt till mamma för att kunna få tvätta allt. För hemma så tvättar man två maskiner och gånger upp de, sen tar de 5 dagar innan de är torrt så man kan säga att jag har hamnat efter lite.. De kommer ta evigheter innan de har ordnat upp sej! Hoppas mamma ger mej en hjälpande hand medans jag l iväg :)

Presentation

Mina ord!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards