Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

10år sedan vi sågs för sista gången...

Av saah - 11 januari 2013 14:40

Tänka sej att de redan är 10år, med sorg, smärta och saknad, sen du togs ifrån oss. Bakom dej lämnade du en förkrossad fru och 3 barn! Saknaden efter dej är fortfarande oändligt stor och ibland kan man fortfarande inte förstå att jag inte har någon pappa. Rätt vad det är så kommer det som en chock och man blir träffad av en våg av ångest. Fick en bild av min fina mamma som har gjort så fint vid din grav med röda rosor och tända ljus! Om du bara visste hur stark min lilla mamma har varit.. Du finns alltid i mina tankar, men lite extra idag! Jag älskar och saknar dej pappa ❤!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av saah - 1 juni 2013 17:02

orkar verkligen inte... hade en såndär dröm igen.. vi va på någon form av fest och så undrade jag vart Han hade tagit vägen, frågade en gemensam vän vart han var och han sa med en gång (nervöst) att han skulle hjälpa mej leta. sagt och gjort så gjo...

Av saah - 17 april 2013 20:25

Jag älskar dej, men just nu hatar jag dej något extremt!

Av saah - 15 april 2013 13:41

En dag i taget. Dag efter dag.. Jag har varit så inne i mej själv de senaste halvåret, pga att jag inte har mått så bra. Ibland har jag tyckt att de har varit jobbigt att träffa vännen för att jag helst av allt skulle vilja va ensam hemma! Mycket har...

Av saah - 7 februari 2013 21:53

Imorgon är de redan 10år sen jag sa mitt sista förväl av dej. Jag kommer ihåg de som att de hade hänt igår.. Jag hade uppsatt, som du tyckte att jag va så fin i, en lång svart kjol och lång svart jacka. Kläder som jag aldrig någonsin bar igen! Jag mi...

Av saah - 4 februari 2013 16:57

Vilken helg! I fredags va jag hemma och bara tog de bara lugnt i tron på en pojkfri helg men ikke. Hunden börjar skälla och jag kunde verkligen inte förstå vad som hände eftersom jag jag uppe i sängen och sov så jag sa till honom att de va tomtar på ...

Presentation

Mina ord!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards